شعر

عطــــریاس

به وبلاگم خــوش آمدید

شعر

نــــــرگس
عطــــریاس به وبلاگم خــوش آمدید

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

شعر

ای ردیف غزلم ، ورد زبانم ، نفسم

 

حاکم گستره ی فن بیانم ، نفسم

 

تو چه کردی که دلم این همه خواهانت شد؟ 

 

حکم کرده است فقط با تو بمانم نفسم

 

گوشه ی دنج اتاقم شب شعری برپاست

 

گرم چندین غزل پر هیجان ام نفسم

 

بیستون چیست ؟ بگو تا دل البرز بِکن

 

امتحان کن به گمانم بتوانم نفسم

 

چه شده راحت من ! این همه ناآرامی؟

 

غرق تشویش شدی من نگرانم نفسم

 

بسته ای بار سفر را به کجاها بی من

 

من که همراه تر از هر چمدانم نفسم

 

زندگی بی تو اگر مرگ نباشد زجر است

 

با تو تنظیم شده هر ضربانم نفسم

 

شب سپید است، کنار تو تنم نورانی ست

 

با تو خورشید ترین ماه جهانم!

 

نفسم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 بهمن 1395 | 13:5 | نویسنده : نــــــرگس |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.